Logo Porrera

Porrera

Priorat

Ets a: Portada > Notícies > Resum de noticies de...

Resum de noticies del 2010

2 de març de 2010
Es presenta el certificat de l'acord del ple, al Departament de Governació de Tarragona i a la Direcció General d'Energia i Mines.

1 de març de 2010
Ple extraordinari aprovant l'acord en contra de la proposta. S'aprova per UNANIMITAT.

24 de febrer de 2010
Reunió a Porrera d'alcaldes dels termes afectats: Cornudella, Alforja, Arbolí i Porrera.

19 de febrer de 2010
Entra el registre de l'Ajuntament la documentació i els informes.

Petició d'assistència als Serveis Jurídics de la Diputació de Tarragona, per elaborar l'informe jurídic i tècnic.

18 de febrer de 2010
Tots contra la implantació d'un Parc Eòlic a Porrera

L'Ajuntament de Porrera s'ha assabentat de la implantació d'un parc eòlic al seu terme municipal.

Rebutgem aquesta possible implantació a la que presentarem al·legacions, i tots els mitjans al nostre abast perquè no es dugui a terme aquest projecte.

Comptem amb el suport de tots: entitats, cellers, allotjaments, locals d'oci, de comerç, i tots els veïns del poble.

Ajuntament de Porrera